Ga die extra kilometer. Het is nooit druk.

Eastern Enterprise is FD Gazelle 2023!

Hengelo, Nederland – 23 oktober 2023

Eastern Enterprise is trots om aan te kondigen dat het opnieuw is erkend als een van de snelst groeiende bedrijven in Nederland en de prestigieuze FD Gazelle 2023 award heeft ontvangen. Deze award is een symbool van onze toewijding aan innovatie, uitmuntendheid en onze bijdrage aan het IT-landschap in Nederland en heel Europa.

De FD Gazelle Awards, gepresenteerd door Het Financieele Dagblad vieren al twee decennia lang de top prestaties van Nederlandse bedrijven. Ook dit jaar zijn we trots om tot de geëerde winnaars van deze onderscheiding te behoren. FD Gazelle erkent bedrijven en juichen ze toe, die opmerkelijke groei en succes hebben laten zien in hun respectieve regio’s en categorieën.

“We zijn absoluut verheugd om de FD Gazelle 2023 award te ontvangen. Dit dient als een getuigenis van de toewijding en harde werk van ons team. Deze erkenning benadrukt onze inzet om innovatie te stimuleren en diensten aan onze klanten te leveren,” zegt Shweta Lodaya, Co-CEO van Eastern Enterprise.

Wij betuigen onze oprechte dank aan ons toegewijde team, trouwe klanten en partners, die een essentiële rol hebben gespeeld in onze groeireis. We kijken ernaar uit om ons streven naar groei voort te zetten.

Over Eastern Enterprise

Eastern Enterprise is een IT-bedrijf, dat expertise biedt in het opzetten van een robuust integratie-ecosysteem en zo al bijna twee decennia lang zorgt voor bedrijfscontinuïteit met een team van meer dan 350 medewerkers, die toegewijd meer dan 100 klanten ondersteunen in hun digitale transformatiereis.

Onze diepgaande branche-expertise plaatst ons in een unieke positie om te helpen bij het gebruik van de juiste technologie om de meest complexe en kritieke uitdagingen aan te pakken. Of het nu gaat om snellere cloudmigratie, het halen van de meeste waarde uit de toonaangevende technologieplatforms, het gebruik van uw gegevens door middel van toegepaste intelligentie of het onderbouwen van alles wat u doet met beveiliging.

Eastern Enterprise co-creëert en co-innoveert oplossingen, die organisaties helpen om beter een verbinding te maken met hun klanten, veerkracht te verbeteren en duurzame groei te stimuleren.

Voor media-aanvragen, neem contact op met:

Shohail Ghosh
Senior Marketing Manager